توضیحات
در زمستان 1395 و در آستانه 10 سالگی حضور گرند ویتارا در ایران، این ژاپنی با نسخه فیسلیفتش دوباره به خط تولید ایران خودرو برگشت؛ فیسلیفتی که البته از 2012 در بازار جهانی قابل خریداری بود! ویتارا نیوفیس قرار بود در دو نسخه دندهای و اتومات روانه بازار شود اما فقط پای نسخه اتوماتش به خیابانها باز شد. ضمن اینکه تمامی نیوفیسها از مدل فول بودند و دیگر خبری از مدل نیمهفولش نبود. در این فیسلیفت حدود نیممیلیمتر به ضخامت شیشهها افزوده شد و باتوجه به اضافهشدن محور متعادلکننده حرکت برای پیشرانه، صدای نفوذی به کابین تا 20% کاهش یافته است. سری اول ویتارا نیوفیس در کلاس 9 بدست مشتریان رسید که نسبت به کلاس 8 سابق، مواردی مانند رینگها، چراغهای جلو، سپر و جلوپنجرهاش تغییر کرده بودند. همچنین تودوزی جدیدی داشت و به آینه تاشو برقی نیز مجهز بود. اندکی بعد، کلاس 9 هم حذف شد و ایران خودرو، کلاس 10 را معرفی کرد که علاوهبر تجهیزات کلاس 9، سه ویژگی جدیدتر داشت: سانروف، روکش چرم فرمان و روکش چرم صندلیها.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.