توضیحات
در بازار کشورهای اروپایی، هیوندای از استراتژی متفاوتی برای ارائه محصولاتش استفاده میکند که i40 یکی از مثالهای مهم این موضوع است. i40 با اینکه مدلی بین النترا و سوناتاست اما در سال 2014 و پس از واردات ناگهانی و البته محدودش (در دو مدل سدان و استیشن واگن) مشتریان ایرانی را دچار شک و تردید کرد چراکه نسخههای فول آن امکاناتی در سطح سوناتا LF و حتی قیمتی همتراز با آن داشتند درصورتیکه i40 هم ابعاد کوچکتری و هم نام غیرآشنایی داشت. عرضه مقطعی آن در ایران باعث شد تا i40 بازار را به برادرانش (اپتیما و سوناتا) واگذار کند. درحال حاضر نیز فروش آن در بازار دستدوم، دشوارتر از فروش سوناتا LF است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.