توضیحات
هرچند از اواخر سال 94، ایران خودرو ثبتنام 207 جدید را آغاز کرد اما اولین سری آن در مدل 95 بدست مشتریانش رسید. 207 نیوفیس به لحاظ ظاهری تنها در فرم چراغها (اضافهشدن دیلایت) و طراحی مجدد آینههای جانبیاش (اضافهشدن راهنمای LED) با سری اول 207 متفاوت است. درون کابین نیز یک مانیتور لمسی (با دوربین و نویگیشن) به بالای کنسول اضافه شده، سیستم صوتی تغییر کرده و به هندزفری مجهز شده، فرمان دارای دکمههای کنترلی است و اهرم تنظیم سیستم صوتی نیز در زیرفرمان دیده میشود. اما ایران خودرو از پاییز 97، «رینگ آلومینیومی» و «کروز کنترل» را از تجهیزات استاندارد 207 دندهای و همچنین «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد 207 اتومات حذف کرد. همچنین از ابتدای سال 99 نیز آپشن جدید «فرمان برقی» نیز برای خریداران پژو 207 هاچبک، قابل سفارش شد. ایران خودرو همچنین از نیمه دوم سال 99، پژو 207 هاچبک پانوراما را به بازار فرستاد؛ خودرویی که هم در نسخه دندهای و هم در نسخه اتومات عرضه شده است. نکته جالب اینجاست که ایران خودرو در 207 هاچبک سقف پانوراما، «ترمز عقب دیسکی» را هم سفارشی کرده درحالیکه در 207 هاچبک سقف فلزی، ترمزهای جفت دیسکی بصورت استاندارد هستند. بنابراین برای خریداری 207 هاچبک پانوراما دندهای، باید چک کنید و ببینید آیا چهار آپشن «فرمان برقی»، «رینگ آلومینیومی»، «کروزکنترل» و «ترمز عقب دیسکی» روی خودروی موردنظرتان نصب شده یا خیر. از اواخر بهار 1400 نیز ایران خودرو، سیستم مالتیمدیای 207 را بهروزسانی کرد و قابلیت جدید MirroLink را برای اولینبار به آن افزود؛ قابلیتی که به شما این امکان را میدهد تا از اپلیکیشنهای اندروید و iOS موبایلتان، در مالتیمدیا 207 نیز استفاده کنید. به دلیل اضافهشدن «میرور لینک»، دو ویژگی قدیمی یعنی دیویدی پلیر و نویگیشن آفلاین نیز از مالتیمدیای جدید 207 حذف شده است. ایران خودرو در بهار 1401 عرضه پژو 207 ام سی را شروع کرد که بدلیل داشتن سقف قرمز، به 207 دو رنگ نیز معروف شد. با اینکه 207MC به رینگ مشکی و تریم قرمز (هم در نمای بیرونی و هم در نمای داخلی خودرو) مزین شده اما مهمترین تفاوتش با سایر اعضای خانواده 207 در داشتن موتور TU5P به همراه گیربگس جدید 6AT است. بنابراین نسبت به مابقی 207ها، هم خروجی بهتری در قدرت و گشتاور داشته و هم مصرف سوخت پایینتری را به ارمغان آورده است. پژو 207MC آپشنهایی مانند ترمز دیسکی عقب، فرمان برقی، کروز کنترل و رینگ آلومینیومی را بصورت استاندارد دارد. ایران خودرو از نیمه دوم سال 1401، تولید پژو 207 اتوماتیک (هم با سقف فلزی و هم با سقف شیشهای) را نیز آغاز نمود که موتور TU5P و گیربکس جدید AT6 دارد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.