توضیحات
IS300 نخستینبار در مدل 2008 پا به ایران گذاشت و درحالیکه بامو سری 3 اتاق E90 و مرسدس C-class اتاق W204 تنها مدعیان لوکس در کلاس سدانهای جمع و جور ایران بودند، این ژاپنی به لطف قیمت کمترش توانست نظر مشتریان ثروتمند ایرانی را تغییر دهد ضمن اینکه حضور برادر کانورتیبلش در ایران، یعنی IS300C، نیز پشتوانه محکمی برای او بود. چهره IS300 با خطوط نسبتا تیز شکل گرفته و کابینش هرچند ساده است اما نسبت به رقبای آلمانی همسن و سالش، جای ایرادی ندارد. جعبهدنده خوب آن نیز هماهنگی مناسبی با پیشرانه دارد و در حالت عادی شاید اسپرت بهنظر نرسد اما در صورت فشردن دکمه PWR، این ژاپنی ذات واقعیاش را به شما نشان میدهد چراکه هم فرمان تیزتر میشود و هم پدالهای گاز و ترمز حساستر.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.